En vecka kvar!!

 
Det är verkligen helt galet att jag om en vecka kommer att ha hämtat Lakritz! :-D Jag längtar såå mycket! Idag var har jag t.o.m. varit och köpt hundgodis <3 Det låter kanske inte särskilt märkvärdigt, men för mig som längtat efter en egen hund i ca 15 år är det stort att köpa hundgodis till min egen blivnade hund. Men oj vad svårt det var att hitta svenskproducerat godis av svenskt kött! Likaså svenska tuggben. Först var jag till arken Zoo, sendan till Granngården och slutligen till Ica Maxi. På Ica Maxi hittade jag äntligen svenska tuggisar, fast då hade jag redan hunnt köpa en del annat som antagligen inte är svenskt... Det känns mycket bättre att köpa svenskt. Helst vill jag ju ha krav-märkt också, men det lär man ju inte kunna få tag på i vanliga affärer :-( Tänkte åka till City Gross någon dag också och kolla om de har svenska råa märgben som jag kan koka. I övrigt har jag köpt hundtandkräm, öronrengöringsmedel och en reflex.
 
Nu har jag bestämt mig för försäkringsbolag också, det känns skönt. Det blir If. Känns bra med deras fasta självrisk.
 
Nej, nu måste jag försöka fokusera på tentaplugg! Jag vill ju inte ha någon omtenta i sommar!
 
Just det, vi var och hälsade på valparna för några veckor sedan. Här är några bidler från besöket <3
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

flattiepawprints

En blogg om min flatcoated retriever Lakritz

RSS 2.0