Hej!

Nu har det varit tyst här ett tag. Det har helt enkelt inte blivit av att jag skrivit något. Därmed inte sagt att det inte hänt något värt att nämna. Det har faktiskt hänt rätt mycket.
 
 
Lakritz har fyllt 10 månader <3 Han fick en ny sele och ett tuggben i present. Selen var inte lika populär som tuggbenet, om man säger så. Dock kände jag att jag ville testa en sådan här variant av sele. Jag har ju faktiskt inte gjort det. Jag tycker att den funkar bättre än y-selarna, men bra funkar den inte.
 
Vidare har Lakritz haft sönder sin reflexväst. Därför har jag köpt en ny väst till honom.
 
Han har också varit på återbesök hos veterinären. Utslagen på pungen är nu borta :-) Men när veterinären kände på testiklarna upptäckte hon att de inte kändes likadana. Därför ska han tillbaka till djursjukhuset för att göra ultraljud. Lakritz tycker att det är jättespännande att vara på djursjukhuset. Här sitter han på undersökningsbordet och väntar på veterinären.
 
En väldigt rolig sak som har hänt är att det kommer dra igång en räddningskurs här. Nästa helg ska vi iväg på första träningen. Det ska bli jättespännande.
 
I övrigt så har Lakritz repat mina glasögon, så nu känns det som att jag ständigt har skitiga glasögon :-(
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

flattiepawprints

En blogg om min flatcoated retriever Lakritz

RSS 2.0