Lakritz första år

Varje gång Lakritz fyllt ett antal månader  har jag försökt att komma ihåg att ta kort på honom. Därför har jag en liten samling som jag tänkte visa upp. Alla gånger utom 2 har det blivit ett kort på precis rätt dag. De 2 dagar som det inte blev det har det varit en dag för tidigt, så det är inte så stor skillnad. Det är ganska häftigt att titta på bilderna och se hur mycket han vuxit. Jag börjar med att lädda upp några bilder från när han var riktigt liten och fortfarande bodde hos uppfödaren.
1 dag gammal. Mamma flat och alla valpar är på väg till veterinären eftersom mamma blev dålig efter valpningen.
 
Mamma och valpisarna (men inte hela ligan verkar det som) :-)
 
Lilla Lakritz
 
2 månader. Nu har han flyttat hem till oss :-D
 
3 månader. Bilden är tagen efter de första simtagen.
 
4 månader.
 
5 månader och mamma är hundvakt medan matte har praktik.
 
6 månader och Lakritz har fått ett fästinghalsband.
 
7 månader. Öronen har klippts inför utställning :-(
 
8 månader. På promenad hemma.
 
9 månader. På valpkurs i snöväder som senare utvecklades till snöstorm. Vi höll nästan på att inte kunna köra hem med bilen.
 
10 månader. Ny sele.
 
11 månader och apporteringsträning :-)
Födelsedagsbarnet på 1årsdagen :-D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

flattiepawprints

En blogg om min flatcoated retriever Lakritz

RSS 2.0