Bilder

Vi har varit hos mamma och hälsat på i en vecka, jag och Lakritz. Lakritz har kunnat vara lös nästan hela dagarna och det har han uppskattat. han har också fått leka en hel del med andra hundar, däribland en rottweilervalp som är två dagar yngre än Lakritz :-) Jag har tagit massor av kort, så jag ska ladda upp en del här. Det är jättekul att fota när hundar leker med varandra och det är intressant att studera lekande hundar. Det vore kul att lära sig mer om hundens beteende.
Lilla Lakritzen är fortfarande inte bra i magen. Han har fastat och åter nu ris och torsk för att magen ska återhämta sig. Ris och torsk tycker Lakritz är rena rama lyxen. Han älskar det verkligen! Men jag hoppas verkligen att han blir bra i magen snart.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

flattiepawprints

En blogg om min flatcoated retriever Lakritz

RSS 2.0