En kort inlägg

 
På något sätt får vi dagarna att gå. Jag har en lista på saker som behöver göras här hemma, så jag betar av punkter på den efter hand. Ett ganska tråkigt sätt att spendera sin semester på, men vad ska man göra? Lika bra att få saker gjorda för en gångs skull.
 
Nu håller jag på och gör eget hundgodis, torkat oxhjärta blir det. Jag hoppas att Lakritz kommer gilla det, men han är ju inte kräsen av sig, så det går säkert ner :-)
 
Lakritz är fortsatt duktig med att stå ut med den oundvikliga tristessen här hemma. Men idag på kvällen fick han ett par ryck och härjade runt som en tok här. Jag lät honom bara hållas några sekunder, innan jag var tvungen att lugna honom. Enligt de hemgångsråd vi fått från djursjukhusen är det ok att seccessivt öka längden på rastningsrundorna efter en vecka. Jag har dock inte förlängt våra korta rundor någonting. Jag tänker att det är lika bra att han får vila ordentligt i 14 dagar, så man inte råkar öka längden på promenaderna för mycket.
 
God natt!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

flattiepawprints

En blogg om min flatcoated retriever Lakritz

RSS 2.0