Lakritz verkar ha kommit underfund med vad löptik är för något

De senaste två dagarna har Lakritz betett sig avvikande. Han har ätit dåligt och ibland inte ens velat ha godis! I morse åt han inte en enda torrfoderbit. Vidare har han verkat rastlös, luktat mycket ute och valt att ligga ensam i hallen rätt ofta. Han brukar sällan ligga där när jag och husse är hemma. Jag misstänker starkt att det är någon tik i huset som löper. Det här känns inte alls kul och jag hoppas att han inte kommer reagera så här i fortsättningen så fort någon tik löper. Isåfall kommer jag lverväga kastrering. Det känns inte rätt att han ska må dåligt så här.
 
Nästa vecka ska Lakritz skolas in på hunddagis. Det blir säkert roligt för honom. Tack och lov att vi kommit så långt att vi blivit erbjudna en inskolning iallafall. Det kändes så väldigt svårt att få dagisplats ett tag. Hon som åker runt och hämtar upp hundar har också erbjudit Lakritz att gå hos henne en gång i veckan till att börja med, ,men jag har tackat nej. Jag tror inte att det passar Lakritz att åka i hennes släp i över 1,5 timme per dag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

flattiepawprints

En blogg om min flatcoated retriever Lakritz

RSS 2.0